Jeg flytter ind til opgaven er løst.
Når man engagerer konsulenter, køber man ekspertise, der kan hjælpe forretningen på baggrund af solid erfaring og dyb indsigt i sit felt. Hvis løsningen skal være holdbar i længden, kræver det, at forretningen er koblet på fra start til slut.
. En ekstra ressource med erfaring og dyb indsigt i sit felt om . e. S, who knows what good looks like and who can re-imagine new solutions based on insight and experience.
Når man køber konsulenter, køber man Jeg arbejder sammen med dit team, så Her
Brandet er en muskel, du skal bruge for at stå skarpt på markedet. Det er et aktiv, som binder hele forretningen sammen.
Derfor er branding meget mere end “bare” marketing, et logo og en imagefilm.
Det handler om at læse markedet, tage strategiske valg og - ikke mindst - prioritere sin indsats. Det er det, der er kernen i mine ydelser.
Strategisk afklaring
Brand fundament
DNA
Hvad er kernen i vores brand, og hvad gør os i stand til at stå som et fyrtårn på markedet?
Vision, værdier, purpose
Value proposition
Brand løfte
Look & Feel
Positionering
Hvordan differentierer vi os i forhold til
konkurrenterne på markedet?
Positionering
Segmentering
Struktur
Hvordan organiserer vi brands og produktportefølje, så vi får den stærkeste position og størst mulig effekt af vores investering?
Brand arkitektur
Partnerskaber & Co-branding
Brand aktivering
Salg & Marketing
Hvordan aktiveres brandet overfor målgrupperne på tværs af kanaler, platforme og touchpoints?
Marketing strategi - omnichannel
Kunderejser
Employer branding
“Living the brand”. Hvordan engagerer vi medarbejdere og de talenter, vi gerne vil tiltrække? Hvordan integreres brandet i virksomhedskulturen?
Employer brandstrategi
Intern kommunikation
Innovation
Hvilke produkter og services skal vi udvikle for at have et brand, der leverer værdi for kunden og bundlinjen - også i fremtiden?
Kundeanalyser
Market insights og Trends
“Unless you stand for something, you don’t stand out.”